Man en kinderen zijn aan het luchten. Ik blijf hier en lucht mijn hart.

Het is weer tijd voor de jaarlijkse relatietest: kerst.

Wij hebben geen NL, geen B noch D zenders. Kerst zonder TV, dat is voor mijn moeder echt te veel. Voor ons inmiddels ook.

Ik kan me natuurlijk laten adopteren door die ene gelukkige familie waar iedereen het gezellig heeft met elkaar met kerst.

#Kerstmies

De Allerhande kerstijstaart is weer mierzoet en keihard. Maar ja, het is wel mijn Allerhande kerstijstaart. En dus hakken we ‘m ook in 2011.

Beatrix doet volgens mij aan gordijn recycling à la Familie Von Trapp. #jurk

Fur Real dog (I know, sad… but still) verhaart als een gek. Volgens gebruiksaanwijzing hoort dat zo. #netecht #furreal

Kijktip (ik zag ’t gisteravond al): kerstcircus van Monaco. Zo zuur zag u Stèphanie, Albert en Charlene nog nooit. #ultiemeantidepressivum

Met kerst plop ik dus zonder gêne vanaf 16:00 uur. Dat is gewoon in ieders belang.

