Tijdelijk gestopt met Twitter merk ik dat ik zo nu en dan toch nog wat kwijt wil in max. 140 tekens. Blij dat ik een blog heb. #junk

Dat je steeds vaker ontdekt dat je ooit al ‘n blogpost schreef over ‘t onderwerp. En dat die beter is dan ‘t stuk dat in concept op je scherm staat.

Hoe wist Facebook dat ik nog een naam heb? Ik zag mijn mailbox aan me voorbij trekken in de aanbevelingen. #Repelsteeltjetweet #deleteaccount

Beschamend om te zeggen dat ik Christopher Hitchens niet kende. Het ultieme bewijs dat ik jarenlang onder een steen lag. Eerder dan hij dus.

Terwijl ik ‘n Indiase vrouw hoop te overtuigen dat ‘n leraar die gay is niet op haar zoon uit is, zitten naast ons 2 mannen hand in hand.

De eerste schoolrapporten zijn binnen. Van elk kind krijg ik een uitgebreid verslag van 10 pagina’s. In NL las ik 2 A4tjes cijfers en ‘Ga zo door’.

Ik denk dat de voorstanders van dit gedoogkabinet, degenen zijn die ‘t meest lijden onder de bezuinigingen. #speciaalonderwijs #ggz #paradox

Ik kwam net weer die vrouw (denk ik) in boerka tegen. Ik keek haar aan en zij mij (denk ik). Ik keek niet vriendelijk. Dat voelt toch naar.

Elke dag check ik even Telegraaf.nl en Bild.de. Die media schetsen mij een totaal ander wereldbeeld. Verrijkend dus, in bepaald opzicht.

Zelfmedelijden en gebrek aan zelfreflectie zijn denk ik de meest destructieve combinatie van eigenschappen die ’n mens kan hebben.

Fijn dat Christian Bale zo veel baat heeft gehad bij zijn therapie. Het is beter een Chinese geheim agent te slaan dan je vrouw.

Nu zelfs Deetman zegt dat de kerk op de hoogte was van grove misbruikpraktijken kan strafrechtelijke vervolging toch niet meer uitblijven?

#Donnerwetter

OMG wat lucht dit op zeg. Interactie op Twitter is zo overrated. Ik blijf voorlopig even blogtweeten. #regelmatigversetweetshier

En dat je dan verdomme vergeet de Twitter knop uit te zetten als je op ‘publiceer’ drukt. #deletetweet

